onsdag 11. mai 2011

Anonyme Scrappere #22!


God onsdag!

Ny oppgave inne hos Anonyme Scrappere og temaet denne gangen er:

TRE (3)


Det betyr at vi bør se tre ting dominerer på kreasjonen: tre blomstene, tre papirer, tre metall charms, tre perler, tre stempler... ikke et numer 3, men 3 ting. Det betyr at selv om det er en minimalistisk kort, fortsatt må være noe 3. Vi ønsker at du skrive i bloggen din hvilken tre ting du brukte i kreasjonen din.



Gullvinneren får en nydelig premie fra Korthobby.



Sølvvinneren får premie fra Wink wink ink.

*wink *wink ink


Og bronsevinneren får premie fra oss i Anonyme Scrappere.



Her er mitt DT-bidrag denne gangen:


En enkelt kort med vakre ark fra Pion Design.

Et takkekort - fordi jeg  har lyst til å bli flinkere til å si "takk"  :)


Jeg har brukt tre forskjellige mønsterark fra Pion, og brun kraftkartong.
Små klistremerkebokstaver, tre blå roser.
Og nydelig metallpynt vi var så heldige å få fra vår sjenerøse sponsor Korthobby.no

Gleder meg til å se ditt bidrag!
Ha en fin dag, og takk for at du stakk innom bloggen min ;D





2 kommentarer:

  1. Et nydelig kort dette og et godt bevis på at ofte kan det enkle være det beste!!
    Sylvia

    SvarSlett
  2. :) bare elsker dette kortet Camilla :) helt fantastisk hvor stilig det kan gjøres, jeg sliter ofte og river nesten av meg håret når jeg ser hvor elegant andre får det til.
    du er suveren :)
    klem, Anja

    SvarSlett