tirsdag 24. mai 2011

Barnslig, rosa kort!

Vi i Designteamet hos Anonyme Scrappere har en liten lek gående der vi sender en annen i teamet en overaskelsespakke med scrappestæsj og en medfølgende oppgave.

For en god stund siden fikk jeg en herlig pakke og oppgave av Anne.
Hun utfordret meg til å lage et kort i barnslig rosa stil!

For en knallflott oppgave, jeg hadde lyst til å lage mye mer enn dette ene kortet, men vårdagene går dessverre så altfor fort!

Men jeg syns jeg fikk til en ganske barnslig, rosa stil på dette kortet da:


Alt jeg har brukt er fra Anne`s pakke, bortsett fra bazzillen, tekststempelet og motivet.
Motivet er et gratis digi-stempel fra Anne Bodil, jeg har farvelagt det med promarkers.


Kjempemorsomt med sånne scrappe-leker!



3 kommentarer:

  1. Jeg synes og at kortet ble skikkelig søtt ! Ellers så har du jo laga så mye fint siden sist jeg var innom. Du er bare sååå flink !!

    Ha en flott dag fortsatt, og en super uke,
    Klem Marianne

    SvarSlett