onsdag 6. juli 2011

Jeg slutter som DT i Anonyme Scrappere.



Bli med på blogghopp hos Anonyme Scrappere!
Siste frist i morgen, så gå inn på bloggen og les reglene.




EN vinner får en utrolig lekker premie fra mange sponsorer!





Jeg slutter dessverre som DT-medlem hos Anonyme Scrappere.
Det er andre ting som må prioriteres nå.

Men jeg har hatt det så fint denne tiden, og jeg føler meg så heldig som fikk mulighet til å prøve meg som DT i   
den beste utfordringsbloggen i landet :D

Jeg tar en liten pause fra Scrappe-bloggen nå, men håper å komme sterkere tilbake senere.

Ønsker dere som er innom en strålende god sommer!!




6 kommentarer:

  1. Først må jeg få si at jeg synes det er trist at du slutta, for jeg er en stor beundrer av alt du får til. Tusen takk for den flotte pakka du sendte meg, er nok til flere kort så de kommer de og.. Kjekt at du syntes det var greit for det er en litt uvanlig stil til meg å være.

    Forts god sommer,
    KLem, Marianne

    SvarSlett
  2. I wish you a very happy Christmas and a new year full of blessings for you :-)
    Ana

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  4. You've made a fabulous job of this lovely PND image.. glad you've joined us as a GDT too!

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett