onsdag 23. februar 2011

Et lite dryss av blomster...


...var det meningen at dette kortet skulle ha, og jeg syns det ble blomstrete, ja! Hehe :)
Jeg har kjøpt meg den lille retroblomst-punchen og syns de små blomstene er så søte!


 Stempeltrykket er også kjempesøtt, men det vet jeg ikke hvor kommer fra.
Det er ikke så ofte jeg maler stempeltrykk, men denne gangen har jeg gjort det, jeg maler med akvarellmaling.


Denne blomsten er kutta ut med silhouetten. Jeg kutta ut de forskjellige delene i forskjellig papir,
 og satte en brad i midten. 


Papirene er fra Maja, de to hvite blomstene fra WOC, blondene også, tror jeg.
 Har brukt mønstersaks på panelet i midten og på hjørnene på motivet.
Tekststemplene er fra Kort og Godt.


Enkel innside.


***
***
***

Kortet er laget til disse utfordringene:

Sukkersøtt - Blonder, perler og blomster.
A Spoon Full of Sugar - Birthday wishes.
My Sheri Crafts - All about girls

7 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort, lekkert med den store blomsten!
    Tusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken:)
    Klem fra Lene:)

    SvarSlett
  2. Så herlig, nydelig blomsterpynt og kjempefine farger. :)

    Klem.

    SvarSlett
  3. Masse retro blomster, herlig mønster ark og nydelig blåfarge på bazzilen:-) Søtt motiv og kjempe flott den store blomsten.
    ET Lekkert kort Camilla!!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Så vakkert kort du har laget... og den store blomsten er helt perfekt sammen med alle de små:)

    Angella

    SvarSlett
  5. This is AMAZING! Thanks for sharing with us this week!

    SvarSlett
  6. Nyyyydelig kort, og jeg fikk (takk;D) en god sommerfølelse her nå!!:) Flott bruk av dies og puncher og lekre farger!:) 1000 takk for at du deltar hos Skecthy Colors, og lykke til♥!:)
    Klem, Ellen

    SvarSlett
  7. så søtt kort! kjempe lekker den blomsten du har laget! Takk for du deltar hos sukkersøtt!
    klem fra Ane:)

    SvarSlett