onsdag 13. oktober 2010

Anonyme Scrappere #8!

Det er klart for en ny utfordring inne hos Anonyme Scrappere!
En spennende utfordring vi har kalt Ribbons, and lots of`em! Vi vil se minst tre forskjellige bånd/blonder osv av alle slag på prosjektet ditt.

Premien er dette digitale stempelet jeg har brukt på kortet mitt fra Crafty Sentiments. De har en utfordringsblogg også, se her.
Crafty Ribbons sponser også en flott premie!


Jeg har laget et blått og hvitt julekort med fem forskjellige bånd på.
Jeg laget et hull i midten av kortet, med snømannstempelet fra Crafty Sentiments inni. Det er fargelagt med akvarellmaling.
Bokstavene jeg har brukt er grønne thickers! Jeg malte de med hvit crackle paint, og sverta de med blå cats eye. Snøkrystallene er kutta ut med silhouette. Mønsterarket er Maja Design.

Slik ser innsiden ut. Under snømennene er det skrivefelt, både oppe og nede.

Da gleder jeg meg til å se hva du lager med mange bånd!

2 kommentarer:

  1. Kjempe fint kort du har laget :)

    SvarSlett
  2. Så gøy å få se innsiden av dette kortet også Camilla! Like flott som på utsiden. Ha en fin dag! -klem-

    SvarSlett