lørdag 31. juli 2010

Utfordring # 11 hos Scrappekammeret!

Jeg har laget et kort etter den flotte skissa de hadde på Scrappekammeret.
Et veldig enkelt kort, med minimalt med pynt, men jeg må si jeg liker den stilen godt, jeg!

Motivet er klippet ut fra et mønsterark/utklippsark fra 3ndy papir. Veldig fine bilder!
Mønsterarket er fra Fancy Pants Design. Kraftkartong i bunnen, rød og grønn bazzill.
Hamptråd, med en charm fra kuttut hengende på, brads som er pussa litt med sandpapir.
Tekststempelet er fra Kort og Godt. Har akkurat kjøpt meg en stempelplate derfra, med mange fine gratulasjonsstempler på!
Alle sidene er rufsa litt opp med saks, og sverta med Cat`s Eye, farge creamy brown.
Innsiden. Med enda et av Kort og Godt-stemplene!

5 kommentarer:

  1. Åh, så herlig! Digger bildet ditt, og så flott det var med det stripete papiret og hampen!
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  2. Herlig både inni og utenpå! :)
    Skikkelig lekre farger da. :)

    SvarSlett
  3. Åå, så nydelig! Digger de rufsete kantene og den slitte stilen! Lekkert!!
    Klem,
    Ingrid

    SvarSlett
  4. Noe så nydelig!!! Gjennomført og flott på alle sider. Nydelig bilde du har brukt her :-)
    Herlig papir og rufser.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    Klem Guro

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kort du har laget! Nydelig mønsterark og supert pyntet på alle sidene! Lekkert!
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Anette

    SvarSlett